Over ons

NEXUSS Administratie & Advies is een full service dienstverlener die zich met een uitgebreid dienstverleningspakket richt op het midden - en kleinbedrijf. Waar de concurrenten zich beperken tot de functie van doofgeefluik gaan wij verder op basis van oprechte betrokkenheid bij uw onderneming.

Ons kantoor is ontstaan uit het eigenzinnige perspectief van oprichter Oktay Özcan op de rol van het administratiekantoor voor veel MKB’ers. Alhoewel de basis van onze werkzaamheden bestaat uit de primaire vastlegging, ordening en coördinatie van de administratie bieden wij daarnaast een divers palet aan diensten waarmee wij onze klanten helpen om optimale resultaten te realiseren.

Zo leveren wij accountancydiensten, kan men bij ons terecht voor allerhande arbeidsrechtelijke kwesties, kunnen wij u begeleiden bij financieringsaanvragen en staan wij op fiscaal gebied ons mannetje. U kunt ons verder ook inschakelen voor verschillende eenvoudige en complexe bedrijfseconomische kwesties variërend van liquiditeitsprognoses tot de begeleiding bij overnames.